piątek, 27 czerwca 2014

Koniec roku szkolnego

Dziś moje dziecko ostatni raz powędrowało do szkoły
i odebrało promocję do następnej klasy.


Oczywiście, mama nie byłaby sobą, gdyby z tej okazji nie zrobiła
czegoś ładnego dla wychowawczyni córki.
Powstały dwa prezenty.
Pierwszym jest skromny exploding box z tekturową sową i tekturowym chłopcem.
Użyłam papierów Craft love,
 które dla mnie osobiście są rewelacyjne - piękne wzory 
i ten kolor, kojarzący mi się ze starymi książkami ( i papierem pakowym).
Zdjęcia nie najlepsze, niestety robione wczoraj późno wieczorem 
i dziś w niezbyt jasnej sali lekcyjnej :/









Każda perełka symbolizuje jednego ucznia :)
A tu już podpisane pudełko


Pudełko zgłaszam na dwa wyzwania :)


oraz
podziękowania 


Drugi prezentem są oczywiście kwiaty z krepiny, robione wg kursu na róże,
 ale mi róż nadal nie przypominają :P





A tak prezentują się obydwa drobiazgi wśród innych upominków





3 komentarze:

  1. Fajny i pomysłowy prezent dla nauczyciela na zakończenie roku. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń