niedziela, 6 listopada 2016

106 # Box na 18-tkę

Na początku października zostałam zmobilizowana do zrobienia exploding boxa 
z okazji 18 urodzin. Boxy bardzo mi się podobają, ale nie robiłam ich dużo.
Oglądając teraz zdjęcia widzę, ile błędów popełniłam i jak dużo muszę się jeszcze nauczyć. 
Pochwalę się jednak, że poza tekturkami, wszystkie elementy boxa zrobiłam sama - wycięłam i skleiłam bazę pudełka (10x10x10 cm), tort i kwiaty z brystolu.
Życzenia znalazły swoje miejsce pod wieczkiem, a  w torcie można ukryć banknoty.


















Boxik zgłaszam na wyzwania do:






11 komentarzy:

  1. Fantastyczny! A pomysł z tortem bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U nikogo nie widziałam takiego schowka w torcie, więc zaryzykuję stwierdzenie, że to mój autorski pomysł ;)

      Usuń
  2. Świetny box :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny boks z energetycznymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do KartkowegoABC zgłaszamy...kartki:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń